Seiten

Montag, 5. August 2013

Byebye Bryant Camp :'( Hii Hostfamily and Grand Haven :D

Die 10 Täg sind schlussendlich wie im Flug vergange. Es isch ziemlich trurig worde am Schluss und ich han gar nümm wele gah :P Aber de Zitpunkt isch cho und ich han ide Nacht am halbi 2 müesse uf de Bus. Denn simmer bim Flughafe zerst mal e rundi am warte gsi bismer denn de dumm Selfcheck-in hend müesse mache. Wonich denn alles mit mim Kofferübergwicht und so wiiter hinder mich bracht han, ischs denn uf Chicago gange. Det hanich serst mal d Anna gseh, und mer hend ois es rechts langs ziitli umarmt :) Denn simmer imne mini Flüger nach Muskegon, wo d Gasteltere uf ois hettet selle warte. Oisi sind naning dete gsi, aber d Mary, mini Gastmueter und d Lauren, ihri jüngsti Tochter, sind denn cho. Denn simmer grad hei und hend oisi Zimmer beschlagnahmt. Sie sind zwar chli, aber herzig. Etz mueni nurna irgendebbis ade Wand ufhenke, demit ich mich richtig dehei fühl. :p Mer sind denn ad Parade will ja s Grand Haven Festival isch, am Abig simmer anes Konzert uf es par Bahne und go s Fürwerk luege. Obwohl ich mit nur 2 h Schlaf ziemlich müed gsi bin, isches sehr cool gsi :) Dehei isch s Hus au ziemlich voll gsi, will de Sohn ebbe 20 College kollege bi sich gha het :P Er isch jetz aber gester wieder gange, etz wirds denn echli ruhiger..
Gester sind denn d Anna und ich na zum Strand und er isch de Hammer :D Denn hemmer no d Regle mit de Mary und em Jerry besproche und sie sind würklich ziemlich easy. S einzig wasmer mache müend isch helfe Tische und Abweschmaschine usrume. Und mer defed Fründe hei neh, sogar ohni zfrege :)
Am abig simmer denn na in Dog-Park mit de Lauren und oisne 2 crazy Hünd Willy und Sady.
So jetzt mal es paar Fotis ;)
:* <3

Campus Bryant University
Bryant Camp:




Campus :)




Boston :) 






                                           Shopping :P









Newport



Grand Haven :)














Our house :)

My room




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen