Seiten

Sonntag, 5. Januar 2014

Happy New Year! :D

Hallihalllo alli zäma, ich hoffe ihr sind supertoll is nechste Jahr gstartet :D
Mier hend e mini mini "Party" bi ois gmacht, willmer ja ned hend chene adie richtige Parties... Es sind schlussendlich nur de Adrian, de Niels und de Julien cho. Aber mir hend en u luschtige Abig / Nacht gha :) mit Film, Spieli und eifach suscht Spass ha isch Ziit nur so verbi gfloge, und ohni dassmers richtig gmerkt het, isches nois Jahr gsi!!! 2014!!!!











Im 2013 hannich u viel erlebt! Ich möcht allne danke, wo irgendwie Teil devo gsi sind!! :**




















I dere Wuche bini no is Kino go "Frozen" luege, mega herzige Film und suscht eimal go shoppe und de rest eifach chlli Deheime umeghange.. Oder use go Fotis mache, will es het etzt recht viel Schnee und es gseht eifach traumhaft uus. Morn und übermonr wirds anschiinend so chalt wie scho nümm i 25 Jahr! Aso ich hoff immerno, dasses nochli wiiter schneit und mir morn en Snowday hend :P hihi, han nämlich ned so Luscht wieder id Schuel zgah^^Aber wer het das scho?! Aso ich hoff ihr started au alli wieder guet ;***















De Fluss isch etzte es ganz es bitzeli zuegfrohre..







 de Boardwalk isch meh oder weniger es Rutschiisfeld :P








oise Skifahrhügel :P

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen