Seiten

Sonntag, 21. Juli 2013

Abflug :)

so, vor es paar Minute bini mit packe fertig worde. De Koffer isch echli zschwer und irgendwie hanni e Täsche zviel O.o Ich hoff eifach die mached kei Problem bim Flughafe :) Am Zistig am 4ii, ghats denn richtig los. Ich flüg zerst uf London und denn uf Boston is Bryant Camp mit 400 anderne EF Schüeler. Det bliebemer denn bis am 3. August und denn gahts ab uf Grand Haven. Denn erst wirdich au s erstmal d Anna, mini Gastschwöster us Dänemark gseh, da sie im andere Camp isch :/ Aber jaa.. ich froi mich, und d Ufregig haltet sich zwar nochli in Grenze. Nur amigs wie vorher bim Packe hanni so chli Nervositätsafäll, aber die sind erstunlich wenig :D
Uf jede Fall, jetzt gnüssi no 1,2 Täg da dehei, und duen mich echli vo de letzte stressige Wuche erhole, wo würkli jede Tag verplant gsi isch. Ich hoff ich chan denn in Grand Haven nochli an Strand go relaxe, wenns s Wetter bis denn na guet isch :)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen