Seiten

Freitag, 29. November 2013

Thanksgiving and some news...

So also fangemer mal vo wiiter hinde aah. D Arianna isch vo ihrere Gastfamilie usegschosse worde und wohnt etz sit 2 Wuche bi ois, bis mer ebbis anders gfindet. Es isch ziemlich chaotisch alles gsi... Vorallem au sehr emotional. Naja uf jede Fall hannich nachdem ich chrank gsi bin, mini Exams chene nahole und sowit guet abgschlosse. Denn hanni die erste 2 Täg vom Semester gha.
Mini Klasse sind:
Painting
Mythologie
American Culture & Literature
Spanish
Photography
Es isch alles wieder so Vorstelligs zügs gsi... Wie ich 1. Schueltäg hasse -.- Naja hans sowiit überlebt. :) ich kenn halt eifacht niemert und das machts echt chli schwirig. Ich vermiss etz scho d Lüt vo mine alte Klasse :/ Es machts au ned eifach dassich etz mengisch echli aflüg vo Heiweh han... Aber das isch oke, han gwüsst es chunt ide Wiehnachtsziit.
Uf jede Fall das weekend isch sochli wie Ferie will mer scho sitem Mittwuch kei Schuel meh hend :D Die ganzi Familie isch da und gester hemmer z 22. s Thanksgiving Dinner mit Truthan und allem drum und dra gha :D ich wird das nechst Jahr ide schwiiiz au ifüere :) Die meiste blibed da zum übernachte drum isch sHuus zimlich voll. I mim Zimmer sind na d Arianna und d Anna. Morn gemmer denn as Footballspiel und das wird iisig chalt willmer doch es paar Zentimeter Schnee hend.. Ich han s gfühl es isch Wiehnacht :D aber sgaht ja nimm so lang.... Und mitem Adventskalender womer s Mami per Post gschickt hed bini au richtig ready :D Danke nomal!!! <3



Courtney & Dori



Arianna & Mary


Eleanor, Miles, Sarah, Cora

 Miles, Grandma, Grandpa


 Turkeeeeeey!!!!!!!!!  :D
Eleanor, Lauren




 Am Dunnstig Morge simmer na bide Lauren, Liz und Eric ihrem Vater go Brunceh und die hend en chline Welpe, de Otto gha. Omg, isch de knuffig *_*


Sisterliiii ;) <3


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen